Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

Zgodnie z Regulaminem sklepu Klient ma prawo zareklamować towar w terminie 24msc od daty zakupu, jeśli stwierdzi wadę fabryczną nie wynikającą z użytkowania lub mechanicznego zużycia produktu. Wnosząc reklamację, prosimy o przesłanie wadliwego produktu na adres sklepu oraz załączenie Formularza reklamacji (do pobrania poniżej), a także dowodu zakupu -  paragonu/faktury. Bezpośrednie koszty wysyłki towaru pokrywa Klient.

Towar zgłoszony do reklamacji powinien być czysty. Buty brudne nie podlegają reklamacji. Obuwie musi być czyste, musi odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym przyjętym w obrocie.

 

Formularz reklamacji do pobrania tu:

https://drive.google.com/file/d/1MV3okfBz0JYOMPbxrC6kGJR1mDVBleG4/view

Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z KPK w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. Reklamacje są przez nas wysyłane bezpośrednio do producentów.

W razie pytań prosimy o kontakt z nami.

 

Formularz reklamacji wraz z kompletnymi danymi oraz uszkodzony produkt prosimy o przesłanie na adres:

Hopsasa Marek Botwina

ul. Sołtysowska 12b/124

31-589 Kraków

email: sklephopsasabutydladzieci@gmail.com., tel. 517 476 779

 

 

ZWROTY

Zgodnie z Regulaminem sklepu Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie max. 14 dni od daty otrzymania produktu. Towar musi być nowy, nieużywany. Do zwrotu prosimy o załączenie także paragonu zakupu oraz numeru konta, na jaki mamy zrobić zwrot - opcjonalnie prosimy dołączyć formularz zwrotu (do pobrania poniżej). Bezpośrednie koszty zwrotu towaru pokrywa Klient.

 

Formularz odstąpienia od umowy wraz z kompletnymi danymi oraz zwracany produkt prosimy o przesłanie na adres:

Hopsasa Marek Botwina

ul. Sołtysowska 12b/124

31-589 Kraków

email: sklephopsasabutydladzieci@gmail.com., tel. 517 476 779

 

FORMULARZ REKLAMACJI DO POBRANIA TUTAJ

FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA TUTAJ

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl